Advent

štvrtok 1. decembra 2011

Kedy je najlepší čas na upratovanie? Myslím, že práve teraz... Počas adventu, aby sme Vianoce a nový rok privítali tak, ako sa patrí. Preto som sa aj ja pustila do upratovania a zrušila som doterajší fotoblog, zapadnutý prachom... Moje nadšenie fotografovať ma síce neopustilo, ale času je stále menej a obhospodarovať dva blogy skrátka nevládzem a nestiham. Môj svet bude odo dneška pohromade, ten mystický a kúzelný scrapovací, aj ten reálny, fotografický. A možno aj niečo iné... Ktovie, čo nám budúcnosť prinesie... že?


1 komentárov:

Anonymný,  28. marca 2013 o 4:47  

Yes! Finally something about alpinism.

My blog post; s2000 spoiler

Zverejnenie komentára

About This Blog

Následníci


BabyKlokánci


Translate this page - choose your language

Myšlienka dňa

logo

stáhnout mp3

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP