4.ocenenie blogu

streda 9. septembra 2009

Po krátkej dobe som dostala ďalšie ocenenie svojho blogu. Prišlo hneď z niekoľkých strán - ďakujem zaň Lucke, Fool-Pick, Gabke a Evke. Veľmi si to vážim, práve tak ako ich slová chvály, ktoré som našla v odkazovači. Je to pre mňa veľká výzva, aj keď momentálne by som potrebovala, aby mal deň aspoň 36 hodín a ja štyri ruky namiesto dvoch... :(

Pravidla razítka:
1. Pošli pečiatku.
2. Popíš svoj blog.
3. Podakuj tomu, kto Ti pečiatku poslal.
4. Nominuj 5 a viac ľudí, ktorí si ocenenie zaslúžia.


Here are the rules:
1. Send stamp.
2. Describe your blog.
3. Thank you for stamp who sent it to you.
4. Appoint your candidate 5 or more people who deserve award.

Tento blog pre mňa znamená relax od každodenných starostí a povinností, vnáša ma do iného sveta - sveta krásy, tak ako si ho ja predstavujem. Je to miesto, kde sa delím o svoju radosť, kam sa utiekam, keď má deň chmúry... Ale bez mojich dvoch krásnych synov by nebol, oni sú prví v rade a tento blog mám len vďaka nim.

Moji kandidáti na ocenenie:







Ale celkom iste by som mohla nominovať veľa ďalších... Takže nabudúce...

Ďakujem!!!

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

About This Blog

Následníci


BabyKlokánci


Translate this page - choose your language

Myšlienka dňa

logo

stáhnout mp3

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP