Happy birthday

streda 3. júna 2009

Konečne som sa dostala k tomu, aby som napísala na svoj blog pár riadkov. Ale ani sa mi nechce veriť, že píšem tieto slová - Happy birthday, krásne narodeniny, Tomáško!!! Pritom mám pocit, že len nedávno som priviedla na svet toto moje "drobné" chlapča - znie to trošku ironicky pri vedomí, že pri príchode na svet vážil 3950g a meral 52cm. Nechce sa mi veriť, že máme za sebou prvé pretočenie, prvé lyžičky zvláštneho pokrmu, ktoré sa ani náhodou nepodobá lahodnému materskému mliečku, prvé kroky, prvé slová... :)
Táto fotka mi zostane naveky vrytá do mojej mysle, pripomínajúc prvé dotyky s krehkým stvorením, ktoré bolo a je každým cm2 moje...

Pravdaže, aj ďalšie krásne okamihy, ktoré sú fuč a nikdy viac sa nevrátia. Je mi z toho tak trochu smutno, ale aj sa teším na nové, ktoré prídu.

Dnes už musím svoju lásku deliť. Našťastie deliť v tomto prípade neznamená milovať menej. Práve naopak :) Tomáško, ľůbim Ťa a prajem Ti v živote len to najkrajšie, zdravie, lásku, ůsmev na tvári a pokoj v srdiečku. Tvoja mama.

Happy birthday

Credit - SPD - Pickles and presents collab, NLD - I do believe

2 komentárov:

bryanna 9. júna 2009 o 7:25  

Silwan ,jsou to opravdu nádherné vzpomínky ,které se nevrátí máš pravdu.Tomáškovi přeju jen to nejlepší ,aby ho všichni měli rádi jako jeho maminka.Moc pěkné fotečky!

Zuska 17. júna 2009 o 10:28  

Silvi, nadherne si to napisala...tak dojimavo..och tie hormony :)...tak prajem dodatocne vsetko najlepsie :)

Zverejnenie komentára

About This Blog

Následníci


BabyKlokánci


Translate this page - choose your language

Myšlienka dňa

logo

stáhnout mp3

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP